• April 15, 2015 Kampanje

    Ko plaća naknadu za odvodnjavanje

    Država je dužna da pre uspostavljanja nameta građanima objasni u šta će se tačno taj novac ulagati. Pročitaj više »

  • April 15, 2015 Časopis

    April 2015

    102. Potrošački Reporter: TEST KVALITETA: SMART TELEFONI - Ko mora da plaća naknadu za odvodnjavanje? - Saveti za skladištenje zimskih guma - Čuvajte kapsule sa deterdžentom dalje od dece Pročitaj više »

  • March 16, 2015 Kampanje

    15. mart: Za zdravu i bezbednu hranu

    Potrebna svetska konvencija za zaštitu i promociju zdrave ishrane? Svet se suočava sa velikom zdravstvenom krizom. Pročitaj više »

  • March 15, 2015 Vesti

    Povodom Svetskog dana potrošača

    APOS nije zadovoljan primenom Zakona o zaštiti potrošača jer su, osim dobrih i primenjivih odredbi koje se odnose na proces reklamacije proizvoda, veoma važni delovi ovog zakona su u potpunosti neprimenjivi. Pročitaj više »

  • February 26, 2015 Kampanje

    Dimničarina - zašto je plaćamo?

    Potrošači kao korisnici usluga treba da budu upoznati o tome kuda ide njihov novac, kao i kakva je i čemu služi usluga koju plaćaju. Pružanje svih usluga se kroz Zakon o zaštiti potrošača definiše kao i u bilo kom drugom primeru - kroz prava i obaveze između potrošača i trgovca. Pročitaj više »

  • February 25, 2015 Časopis

    Februar 2015

    100. Potrošački Reporter: APOS u članstvu ICRT - Štetna jedinjenja okružuju bebe - Test transparentnosti informacija na sajtovima banaka - Zašto je sve manje lekova u kutiji -  Osobe sa invaliditetom - teško do svojih prava... Pročitaj više »

  • February 18, 2015 Kampanje

    Deca moraju da žive u netoksičnom okruženju

    Tražimo unapređenje i način informisanja potrošača o prisustvu štetnih hemijskih supstanci u proizvodima koje kupuju

    Pročitaj više »

  • February 16, 2015 Kampanje

    Sve manje lekova u kutiji?

    Pojeftinjenje lekova će sigurno obradovati pacijente, ali se postavlja pitanje da li će farmaceuti smanjiti broj tableta u kutiji?

    Pročitaj više »

  • February 15, 2015 Saveti

    Reklamacija mobilnom operatoru

    U Zakonu o elektronskim komunikacijama navedeno je da se nakon odgovora od strane operatora, kojim niste zadovoljni, obavezno obratite RATEL-u

    Pročitaj više »

  • February 15, 2015 Projekti

    Unapređenje kvaliteta turističkih usluga u Vojvodini

    Centralna aktivnost projekta je i edukativni seminar za profesionalnu obuku ciljnih grupa na 5 tema. Iskustva APOS-a u radu sa potrošačima mapiralo je neke od ključnih slabih tačaka ponuđača usluga u oblasti turizma u odnosu na potrošače, kao korisnike usluga.

    Pročitaj više »