• March 25, 2015 Časopis

    Mart 2015.

    101. Potrošački Reporter: Primena Zakona o zaštiti potrošača - Cene namirnica miruju zbog metode "povećaj - smanji" - Smart telefoni na tržištu skuplji od 20 do 40% nego u EU -  APOS u kampanji Consumer International Pročitaj više »

  • March 25, 2015 Časopis

    Mart 2015.

    101. Potrošački Reporter: Primena Zakona o zaštiti potrošača - Cene namirnica miruju zbog metode "povećaj - smanji" - Smart telefoni na tržištu skuplji od 20 do 40% nego u EU -  APOS u kampanji Consumer International Pročitaj više »

  • February 25, 2015 Časopis

    Februar 2015

    100. Potrošački Reporter: APOS u članstvu ICRT - Štetna jedinjenja okružuju bebe - Test transparentnosti informacija na sajtovima banaka - Zašto je sve manje lekova u kutiji -  Osobe sa invaliditetom - teško do svojih prava... Pročitaj više »

  • February 24, 2015 Vesti

    APOS razočaran reakcijom nadležnog ministarstva

    Kada se Sektor za zaštitu potrošača nadležnog ministarstva obratio APOS-u sa pitanjima u vezi sa objavljenim rezultatima - bez čekanja na odgovore - medijima je upućeno saopštenje u kom smo optuženi za širenje panike. Pročitaj više »

  • February 16, 2015 O Nama

    O sajtu

    APOS Potrošački Reporter je jedinstveno glasilo Asocijacije Potrošača Srbije

    Pročitaj više »

  • February 15, 2015 Projekti

    Unapređenje informisanja kroz časopis

    Projekat podrške za unapređenje kvaliteta i obima informacija koje se objavljuju u časopisu Potrošački Reporter.

    Pročitaj više »

  • February 5, 2015 Saveti

    Pre uzimanja kredita poslušajte najgori scenario

    Proverite sve troškove koje ćete morati platiti. Budite sigurni se da ste razumeli sve informacije. Presudno je da znate da postavite prava pitanja.

    Pročitaj više »

  • February 1, 2015 Brošure

    Vodič za ishranu dece

    Brošura o nutritivnom semaforu namenjenom deci predškolskog uzrasta Pročitaj više »

  • January 29, 2015 Saveti

    Platforma za žalbe potrošača

    32 odsto potrošača je suočeno s problemima oštećene robe i usluga. Porast žalbi potrošača koji kupuju preko interneta. APOS otvorio aplikaciju za žalbe

    Pročitaj više »

  • January 29, 2015 Časopis

    Januar 2015.

    99. Potrošački Reporter: Postoji li rešenje za švajcarski franak? - Nova platforma za žalbe potrošača - Kako isplanirati efikasan kućni budžet? - APOS Special: Test softvera za planiranje vašeg budžeta

    Pročitaj više »