thumb
Vesti

Za bolji kvalitet usluga u turizmu

December 6, 2014

 

Asocijacija potrošača Srbije  APOS je u saradnji sa Fakultetom za sport i turizam - Tims, organizovala edukativni seminar u Novom Sadu pod nazivom „Dobra poslovna praksa i komunikacija u oblasti turističkih usluga''.

 

 

Seminaru su prisustvovali privrednici iz oz oblasti turizma, ugostitelji, salašari, turistički vodiči, radnici u turističkim agencijama, prosvetni radnici iz oblasti turizma, predstavnici turističkih organizacija, predstavnici etno kuća i seoskih domaćinstava.


Preuzmi: EVROPSKI STANDARDI ZASTITE TURISTA 04.12

Preuzmi: Komuniciranje sa potrosacima_APOS_2014

Preuzmi: TURISTICKI VODICI [Compatibility Mode]

Preuzmi: Zakon o zaštiti potrošača - turizam [Compatibility Mode]
 

 

 

Docent profesor na Fakultetu za sport i turizam- Tims Violeta Zubanov i asistentkinja Ivana Mišković govorile su o važnosti dobre komunikacije sa potrošačima dok su Helena Miličević, izvršna direktorka APOS-a i diplomirani pravnik Nikola Lončar predstavili prisutnima novi Zakon o zaštiti potrošača i dobru evropsku praksu iz oblasti turizma.

 

Evropska praksa u oblasti turizma se zasniva na jednostavnim, neobavezujućim, unapred poznatim pravilima koji umnogome olakšavaju odnos između turističkih radnika i potrošača kada dođe do izjave reklamacije. Ova pravila umnogome pojednostavljuju poštovanje osnovnih zakonskih obaveza, održavaju fer odnose prema potrošačima ali i unapređuju kvalitet turističkih usluga.

 

Davaocima turističkih usluga je, pored predočavanja zakonskih obaveza koje imaju, preporučeno da stalno unapređuju komunikaciju sa potrošačima jer je dobra preporuka put do novog aranžmana. Da detaljno informišu potrošača čak i o stvarima koji im na prvi pogled deluju zanemarljivi. Da preko svojih Internet prezentacija ugovore, aranžmane i uslove poslovanja učine što transparentnijim i lakše uočljivim.

 

Seminar je održan u okviru projekta "Promocija dobre poslovne prakse i komunikacije u cilju unapređenja kvaliteta usluga u oblasti turizma u AP Vojvodini" koji je finansiran od strane Pokrajinskog sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova.