Osnovan novembra 2006. godine kao mesečni časopis, APOS Potrošački Reporter 2014. godine prerasta u interaktivni informativni portal sa redovno ažuriranim informacijama.

 

U cilju tačnog i nezavisnog informisanja na sajtu nećete pronaći nikakve reklame

 

Delatnost Asocijacije potrošača Srbije kao osnivača glasila APOS Potrošački Reporter je: informisanje, savetovanje i zastupanje prava i interesa potrošača, nezavisno od državnih organa i privrede.

 

Svoju misiju ostvarujemo u skladu sa evropskim standardima i strogim etičkim kodeksom.

 

Kreiranjem mreže individualnih potrošača, putem portala APOS Potrošački Reporter štitimo vaša prava na osnovu ekspertskih analiza i istraživanja tržišta pružajući nezavisne, korisne informacije i savete u cilju:

 

  • Kako odbrati najbolji kvalitet uz najpovoljniju cenu putem uporednih testova kvaliteta
  • Kako uštedeti kroz uporedne analize proizvoda i usluga
  • Kako kupovati i uštedeti?
  • Kako zaštiti svoja potrošačka prava kroz nezavisno informisanje i pravno savetovanje
  • Kako držati korak sa informacijama kroz časopis, edukativne brošure i video savete

 


Potrošačima pružamo informacije isključivo na osnovu sopstvenih istraživanja

 

Metodologija se vrši po evropskim standardima, po principu upoređivanje istog proizvoda ili usluge u više prodajnih mesta, odnosno više ponuđača.

Na ovaj način, potrošačima omogućavamo da kroz upoređivanje kvaliteta i cena za robe i usluge odaberu najbolju ponudu.

Takođe utičemo i na vidove nepoštene poslovne prakse kroz otvoren dijalog trgovaca, odnosno davaoca usluga, nadležnih državnih organa i organizacija potrošača.

Kao i vid dobre prakse u svetu, uporedne informacije o kvalitetu i ceni potročačima nude nezavisne organizacije zaštićene od uticaja biznis sektora što je ključno u zaštiti ekonomskih interesa potrošača kao i transparentnosti tržišta.